saheleaftab

  • ۰
  • ۰

تحصیل در ملبورن  استرلیا

ملبورن به عنوان مرکزی برای تحصیل و تحقیق ، مد و ورزش ، جهانگریدی و فعالیت تجاری و صنعت در استرلیا شناخته می شود .جالب است بدانید ملبورن از دیدگاه مردم بهترین شهر برای سکونت در سال 2015 انتخاب شد و همیشه درهمه سال ها نامزد دریافت این عنوان می باشد . ملبورن زادگاه موسیقی و فیلم سازی  و سینما و همچنین رقص باله ، سبک امپرسیونیسم و انواع رقص های دیگر می باشد . ملبورن همچنین برای اولین بار در استرلیا در ملبورن شروع شد .

یونسکو ملبورن را به عنوان  مرکز ادبیات ، هنر خیابانی ، موسیقی و تئاتر می شناسد . قیمت مسکن در شهر ملبورن بسیار بالا است و دلیل آن رشد روز افزون جمعیت خود این شهر و همچنین ورود مهاجرین و دانشجویان زیاد به این شهر می باشد . دانشجویان این شهر باید حتی المقدور از خوابگاه های خود دانشگاه ها استفاده نمایند و بهتر است قبل از مسافرت به این شهر شرایط خوابگاه خود را تثبیت نمایند .

آب و هوای این شهر بسیار مطلوب است و خیلی به ندرت پیش می آید که هوا در این شهر به زیر 0 درجه سانتی گراد برسد و در گرم ترین شرایط هم نهایتا 28 درجه سانتی گراد را تجربه خواهد کرد و این به دلیل وجود آب و هوای  معتدل اقیانوسی د راین شهر می باشد .

ملبورن دانشگاه های مدرن و پیشرفته و مجهزی دارد و هر کدام از این دانشگا ه ها دارای رنکینگ های جهانی و با امکانات بالا برای هر رشته تخصصی می باشند . در ملبورن 6 دانشگاه مطرح وجود دارد که عبارتند از

1-  دانشگاه ملبورن

2-  دانشگاه موناش

3-  دانشگاه فناوری ملبورن RMIT که یک دانشگاه سلطنتی است

4-  دانشگاه لاتروب

5-  دانشگاه فناوری سوئین برن

6-  دانشگاه ویکتوریا

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی