saheleaftab

  • ۰
  • ۰

 

هر آنچه که باید در مورد یونان بدانید

رفت و آمد و حمل و نقل در یونان هم متنوع است. در این کشور هم وسایل حمل و نقل عمومی به وفور یافت می شود و هم تاکسی و سرویس های محلی . هر چند برای رفت و آمد بین جزایر یونان و در بیشتر این جزایر تنها راه ، راه دریاست و حمل و نقل دریایی با قایق و فری می باشد . اگر مسیر این جزایر کم باشد 12 یورو و به همین ترتیب تا بیشتر مسافت بین جزایر که حدود 36 یورو می باشد افزایش پیدا می کند . برای سفر از آتن از راه دریا هم با در نظر گرفتن مسافت راه هر نفر از 30 تا 60 یورو  هزینه کند . البته برخی از این جزایر را می توان با اتوبوس و قطار هم باطدید کرد. با اتوبوس 20 یورو و با قطار های شهری 1.2 یورو باید بپردازید .

اما تفریحات در این کشور با وجود تنوعی که دارند ولی باز هم قیمت تقریبا بالایی دارند . بازدید از اماکن تاریخی این کشور حدود 12 تا 24 یورو می باشد . قایق سواری و پاراسیلینگ و جت اسکی و بین 22 تا 45 یورو و غواصی حدود 70 یورو هزینه دارد و اگر بخواهید اتومبیل هم کرایه کنید باید حداقل روزانه 20 یورو پول بدهید .

برای مطالعه ادامه مطلب سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

  • ۹۶/۰۹/۰۵
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی