saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اردیبهشت پاریس

در ماه می پاریس میعادگاه هنرمندان و موسیقی دانان و خوانندگان مشهور دنیا می باشد و انواع فستیوال و نمایشگاه و کنسرت و موسیقی های زنده در این ماه در همه شهر دیده می شود و شهر شور و هیجان دیگری دارد . بهتر است اگر می خواهید از این دیدنی ها لذت ببرید همین امروز برنامه خود را بریزید و تا دیر نشده اقدام نمایید .

1-هاکی بر روی یخ

در ماه می بزرگترین رخداد ورزشی این شهر یعنی هاکی روی یخ برگزار می شود . همه ساله در این ماه علاقمندان و ورزشکاران زیادی از همه دنیا به این شهر مسافرت می کنند تا از این رویداد و مسابقه از نزدیک دیدن کرده و یا در آن شرکت کنند . این رقابت بین 16 کشور دنیا  و در 2 هفته برگزار می شود . این جریان و مسابقات از 5 می هر ساله آغاز و تا 18 ماه می ادامه می یابد . این مسابقات یکی از عوامل جذب گردشگر در ماه می  ، می باشد .

 

2-موزیک

 در ادیبهشت پاریس میزبان اجراهای اپرا در سراسر شهر می باشد که همگی برای علاقمندان به این اجراها رایگان می باشد . اما اصلا فکر نکنید که حضور در اجراهای اپرا ارزان و یا رایگان است .این به دلیل جذب گردشگر و ایجاد جاذبه بیشتر برای مسافران این شهر در این ایام می باشد .اما در پاریس و در این ایام درب تمامی یالن های اجرای زنده اپرا برای مسافران پاریس باز است و از شما استقبال خوبی خواهد شد .

 

3-نمایشگاه طراحی

یکی از خاص ترین و ویژه ترین رخداد هایی که در ماه می در پاریس برگزار می شود نمایشگاه طراحی این شهر می باشد که 12 روز به طول می انجامد . در این نمایشگاه از همه نقاط دنیا طراحان به نام  و مشهوری حضور به هم می رساند که از همه نقاط دنیا آمده اند . بهترین طرح های معماری و دکوراسیون و ...

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۵/۰۵
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی