saheleaftab

  • ۰
  • ۰

ویزای کار فرانسه

دانشجویان دانشگاه های فرانسه در مقطع لیسانس به مدت 20 ساعت و در مقطع فوق لیسانس به مدت 30 ساعت در هفته اجازه فعالیت و کسب در آمد در این کشور را دارند . حال اگر افرادی که در این کشور تحصیل می کنند بتوانند کاری را پیدا کنند که صاحب کار او را بیمه کند و یا بتوانند با صاحب کار توافق نمایند که برای انجام کار شما را بیمه نماید پس از پایان تحصیلات می توانید به این واسطه درخواست اقامت کاری و زندگی در این کشور را داشته باشید .

اما برای اقامت کاری در کشور فرانسه می توان به شیوه های قانونی اقدام نمود . مثلا در بیشتر کشور های اروپایی یکی از متداول ترین و بهترین راه ها برای دریافت اقامت کاری سرمایه گذاری در راستای ثبت شرکت در آن کشور می باشد و فرانسه هم از این قاعده مستثنی نیست . با ثبت یک شرکت تجاری در کشور فرانسه و یا ثبت شعبه ای مستقل و یا وابسته در این کشور و به منظور توسعه فعالیت های اقتصادی و تجاری خود با این کشور می توانید در این کشور پس از چند سال درخواست اقامت بدهید مشروط بر اینکه تمامی قوانین و مقررات این کشور را در سال های فعالیت خود در این کشور رعایت کرده باشید و هیچ گونه مشکلات مالیاتی و حقوقی و سوابق منفی در کار شما رویت نشده باشد .

اما یکی دیگر از راه های ورود به بازار کار کشور فرانسه سرمایه گذاری در راستای راه اندازی یک حرفه ، مغازه ، شعبه و یا نمایندگی در این کشور می باشد . در واقع اگر به دنبال داشتن فعالیتی تجاری و اقتصادی در این کشور هستید که به واسطه آن هم بتوانید در این کشور اقامت دریافت نمایید بهترین راه سرمایه گذاری در این کشور می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۵/۰۳
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی