saheleaftab

  • ۰
  • ۰

رینگ خونین رومی ها

فیلم گلادیاتور و نمونه های زیادی از این فیلم را اگر دیده باشید حتما میدان های بزرگ ساخته شده برای مبارزه بین گلادیاتور ها و یا برده های به اسارت گرفته شده در این میدان ها را دیده اید . وجود این رینگ ها همانند آمفی تئاتر این روز ها برای پادشاهان و سرگرمی آنها و خانواده هایشان از اهمیت زیادی برخوردار بود هر چند جنایت ها و خون بی گناهان زیادی در این زمین ها ریخته می شد . سازه این آمفی تئاتر ها و یا رینگ های خونین باستانی به خودی خود شکوه و عظمتی ترسناک و هول انگیز داشت .

 یکی از با عظمت ترین و با شکوه ترین این آمفی تئاتر های باستانی کولوسئوم می باشد که ساختاری بیضی شکل دارد و در روم ایتالیا به عنوان پایتخت ایتالیادر زمان باستان تا کنون واقع شده است . این آمفی تئاتر در نوع خود بزرگترین و عظیم ترین سازه ایتالیایی ها می باشد . بیش از 50 هزار صندلی در این رینگ تعبیه شده بوده است و 80 ورودی دارد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی