saheleaftab

  • ۰
  • ۰

درباره ایتالیا و زندگی در این کشور

ایتالیا بی شک یکی از پر ابهت ترین و زیباترین کشور های اروپایی با پیشینه تاریخی فوق العاده زیادی در جنوب اروپا می باشد .روم معروف ترین و تاریخی ترین شهر ایتالیا و پایتخت آن می باشد . این کشور متشکل از یک  شبه جزیره و دو جزیره سیسیل و ساردنی است . البته کشور های واتیکان و سان مارینو در دل این کشور می باشند .

ایتالیا عضو اصلی اتحادیه اروپا و با واحد پولی یورو  می باشد که مردم این کشور با زبان ایتالیایی صحبت می کنند . ایتالیا پنجمین کشور اروپا و بیست و سویمن کشور جهان از نظر جمعیت می باشد . آب و هوای معتدل و چهار فصلی دارد  و هر ساله گردشگران زیادی به این کشور وارد می شوند و صنعت توریسم به عنوان یکی از صنایع پر درامد این کشور به حساب می آید . البته ایتالای یک کشور صنعتی است و به جز توریسم در صنایع  فلز کاری ، کشتی سازی ،  خودرو ، ماشین های صنعتی ، نساجی ،  منسوجات ، مواد شیمیایی و پتروشیمی ، صنایع اتمی ، مواد غذایی ، جنگ افزار و همچنین تولید صنایع کشاورزی همچون گندم ، جو ، سیب زمینی ، چغندر قند ، ذرت و یا تولیدات دامی همچون گوشت گاو ، گوسفند ،  خوک ، ماهی  و... بسیار شهرت دارد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۴/۲۱
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی