saheleaftab

  • ۰
  • ۰

 

اخذ اقامت اسپانیا:

شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا:

راهنمای AQ و A در املاک و مستغلات اسپانیا

AQ و A یک نمای کلی از سطوح بازار املاک و مستغلات از یک شرکت را ارائه می نماید که تمامی موارد مورد نیاز برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اعم از  ، عنوان ملک، نام صاحب ملک، مسئولیت فروشنده، نحوه فروش، موضوعات مورد توجه، اخطار ها،مالیات بر ملک و مستغلات، ضمانت نامه  ملک ، معافیت های مالیاتی، مالیات بر ارزش افزوده ملک،  مالیات، شرایط اب و هوایی محیطی ملک،  شرایط مالکیت خارجی، امور مالی و پرداخت ها، نحوه اجاره و یا اجاره بها و قانون های خاص مانند قانون برنامه ریزی و را شامل می شود.

یک راهنمای AQ و A بخش از راهنمای قانونی برای حوزه سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات اسپانیا است  که به خریدار ملک واقعیت های قانونی و حقوقی و شرایط ملک را بازگو می کند.

بازار شراکت در املاک و مستغلات اسپانیا

در 12 ماه گذشته روند بهبود و رو به رشدی را در اقتصاد اسپانیا دیده ایم که این موضوع باعث شده  در املاک و مستغلات اسپانیا سرمایه گذاری های خوبی انجام شود. قیمت ها در املاک و مستغلات  باعث توجه هر چه بیشتر سرمایه گذاران خارجی و حتی داخلی اسپانیا برای خرید خانه و یا خانه دوم در این کشور شده است. جریانات فعلی اقتصادی اسپانیا شرایط عالی را در حال حاضر برای خرید و فروش ملک و مستغلات در اسپانیا فراهم نموده است .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

  • ۹۶/۰۸/۱۱
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی