saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت پرتغال:

شهر های دیدنی پرتغال

سینترا (Sintra)

سینترا یک دهکده  فوق العاده دیدنی و مهیج و جذاب است. ساختمان هایی بسیار دیدنی و حیرت انگیز دارد و شما را بی شک شگفت زده خواهد کرد. سینترا در نزد مردم خود پرتغال هم بسیار ارزشمند است .کاخ ها ، برج ها ، ساختمان ها  و قصر هایی در این دهکده خودنمایی می کنند که واقعا نفس گیر و زیبا هستند . در معماری این ساختمان ها سنگ تمام هنرمندان این کشور را می توان دید . این دهکده پر است از خانه های اربابی با حیاط ها و محوطه های زیبا و نقاشی و معماری شده با سبک و سیاق دیدنی . این دهکده رمانتیک در دنیا نمونه ندارد . اگر به پرتغال مسافرت کردید و این دهکده را بازدید نکنید مطمئنا پشیمان خواهید شد .

پورتو (porto )

شاید پورتو را بیشتر با نام تیم محبوب فوتبال این شهر شناخته باشید ولی بهتر است بدانید پورتو از زیباترین شهر های اروپایی محسوب می شود . این شهر پیشینه ای قرن 14  و یا حتی بیشتر دارد . در خیابان ها و کوچه های این شهر دیوارهای قرن چهاردهی و خیابان های بادگیر قرون وسطایی را زیاد می بینید . از دیگر جاذبه های این شهر خانه های رنگارنگ و دیدنی و برج ناقوس مشهور و کاشی های تزئینی در همه مناطق شهر می باشد . قصر ربیرا این شهر فوق العاده دیدنی است . می توانید بر زیر این سقف بنشینید و قاشق شناور مشهور را ببینید .

خانه های پورتو با بالکن های نقاشی شده به رنگ آب های آرام شهرت دارند و در نوع خود عالی هستند . پورتو  جز شهر هایی است که یونسکو آن را در لیست خود قرار داده  و همیت نشان می دهد که چقدر این شهر می تواند زیبا باشد . این شهر تلفیقی از تمدن و فرهنگ و هنر است و ترکیب معماری های جدید این شهر با هنر و معماری کهن پورتو شهر را از حالت اصلی خراج نکرده است .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

  • ۹۶/۰۸/۰۹
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی