saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت پرتغال:

شهر های دیدنی پرتغال

پرتغال یکی از مدرن ترین و زیباترین کشور های جهان و اروپا می باشد که به دلیل خطوط ساحلی حیرت انگیز و جاذبه های گردشگری فوق العاده و منحصر به فرد هر روز بر میزان محبوبیتش افزوده می شود و هر سال از سال قبل جمعیت گردشگر بیشتر وارد این کشور می شوند تا با جاذبه های گردشگری و میراث غنی باستانی این کشور بیشتر آشنا شده و از نزدیک شاهد فرهنگ و مهمان نوازی پرتغالی ها باشند . پرتغال تنها به شهر لیسبون به عنوان پایتخت تمام عیار گردشگری این کشور محدود نمی باشد. در همه گوشه و کنار این کشور دوست داشتنی آثار باستانی و تاریخی و هنری بی شماری است که می تواند هر گردشگری را محو خود کرده و خاطرات او را تبدیل به بهترین ها بکند .

در هنگام مسافرت به پرتغال به یاد داشته باشید که می توانید از همه امکانات و زمان خود به خوبی برای بازدید همه مناطق این کشور استفاده نمایید پس برنامه ای دقیق تر داشته باشید  تا بتوانید مناطق بیشتری از این کشور را بازدید کنید . در زیر به تعدادی از شهر ها و مناطق دیدنی این کشور اشاره خواهیم کرد که امیدواریم بتوانند در برنامه شما جایی پیدا کنند .

لیسبون (Lisbon)

لیسبون به عنوان پایتخت کشور پرتغال می باشد .تلفیق هنر کهن و باستانی با هنر امروزی این شهر را به یک موزه دیدنی مبدل کرده است . لیسبون بر روی بلندی ساخته شده و در هر منطقه این شهر که بروید مناظر دیدنی بسیاری در انتظار شما هستند .

لیسبون شهری پر جنب و جوش و شاد است و فروشگاه های این شهر همیشه غرق خریدار است . انواع کلیساها و بناهای دیدنی با سبک معماری متفاوت ولی اغلب گوتیک ، کافه ها و رستوران های متنوع با طعم غذاهای دوست داشتنی محلی و سنتی این شهر را از دست ندهید . لیسبون می تواند برای شروع مسافرت شما به کشور پرتغال آغازی عالی باشد . در کوچه پس کوچه های این شهر به پیاده روی بپردازید و با مردم این کشور بیشتر آشنا شوید و هنر آنها را با چشم ببینید .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

  • ۹۶/۰۸/۰۷
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی