saheleaftab

  • ۰
  • ۰


با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم

. تورین در ایتالیایی به معنای گاو نر کوچک می باشد .حال با ما همراه باشید تا کمی این شهر را بگردیم .

  •  روستای قرون وسطی و پارک ولنتیو

‏پارک ولنتیو در حاشیه رودخانه این شهر یکی از سرسیز ترین و زیباترین مناطق گردشگری این شهر می باشد . در این پارک روستایی هم وجود دارد که مربوط به قرون وسطی می باشد . هنگام ورود به این روستا انگار که به دنیایی دیگر قدم گذاشته اید و زندگی متفاوت قرون وسطی را تجربه خواهید کرد .

  • موزه مصری

تنها در خود مصر و شهر قاهره می توانید چنین آثار ارزشمندی از مصر باستان را با چشم ببینید . کلکسیونی از آثار مختلف که ار سال 1824 جمع آوری شده است . این مجموع مرهون کاوش های سال 1824 در کشور مصر می باشد که در این کاوش ها مجموعا 5268 اثر پیدا شد و به این منطقه انتقال داده شد. از مهم ترین این آثار مجسمه خدایان مختلف مصر می باشد .

 

  • دروازه پالاتین

این دروازه در زمان رومیان ساخته شد و به عنوان ورودی اصلی شهر شناخته می شود . دروازه پالاتین (Porta Palatina)  محل تلاقی قسمت کهن شهر با قسمت مدرن شهر تورین می باشد . این دروازه از کم یاب ترین اثر های باقی مانده در ایتالیا از قرن یکم می باشد . در نزدیکی این دروازه سالن تئاتر باستانی شهر هر قرار دارد که با این دروازه  محل پارک باستانی تورین شده اند .

 

 

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی