saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری:

ساحل آفتاب با بیش از 20 سال سابقه در زمینه مشاوره سرمایه گذاری و مهاجرت و  با در اختیار داشتن وکلای خبره در حوزه سرمایه گذاری و اخذ اقامت این افتخار را دارد تا با ارائه خدمات متنوع از مشاوره تا اتمام فرآیند سرمایه گذاری در کشورهای اسپانیا ،یونان،پرتغال،مجارستان  ،آلمان ، اسلواکی و اسلوانی در حوزه اروپا و کشور استرالیا در حوزه اقیانوسیه شمالی شما را یاری نماید.

ساحل آفتاب تلاش می کند تا در وهله اول رسالت خود را که خدمت به مشتری و جلب رضایت مندی آنان است، به نحو احسن انجام دهد. این شرکت با در اختیار داشتن وکلای کارآزموده اروپایی و تسلط برقوانین واقعی تجارت و کسب و کار در قاره سبز تمرکز خود را برانجام مشاوره ای مناسب برای سرمایه گذاری قرار داده است و همچنین با همکاری شریک تجاری خود در قاره اقیانوسیه بر اساس قوانین مهاجرت آن قاره نیز در خدمت علاقه مندان مهاجرت به آن قاره سبز خواهد بود.

برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

 

  • ۹۶/۰۵/۱۶
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی