saheleaftab

  • ۰
  • ۰

کاخ های اروپایی که به هتل تبدیل شدند

کاخ ها محل جولان و قدرت نمایی پادشاهان و سلاطین در همه کشور ها در همه قرن ها بوده اند و یکی از بهترین ابزار ها برای اینکه بزرگی و ابهت خود را به رخ مردم و سایر کشور ها بکشند بوده است. این کاخ ها در طول تاریخ به دلایل هجوم سایر کشور ها و امپراطوری ها تخریب شده اند و تنها تعدادی از این کاخ ها و قصر ها توانسته اند به روزگار ما رسیده و همچنان قابل بهره بردای باشند .

بنا بر سیاست کشور ها ی مختلف این کاخ ها و قصر ها به محل های متفاوتی تبدیل شده اند و از برخی از این کاخ ها و قصر ها همچنان بهره بردای نظامی و برخی به عنوان موزه و یا هتل و رستوران و ... قرار گرفته اند . در این مقاله قصد داریم تا 5 کاخ مشهور که امروزه به هتل های مجهز و مدرنو زیبایی تبدیل شده اند بپردازیم .

 

1-کستلو دی پاوون در پیدمونت ایتالیا

کستلو دی پاوون (castello di pavone)   در بالای یک تپه قرار گرفته است . این کاخ در قرن 9 ساخته شده و از امکانات بسیار بالایی برخوردار بوده است . این کاخ که امروزه به یک هتل مدرن و مجهز مبدل شده است با دیوارهای حکاکی شده و ساختمانی بی مانند . مبلمان این هتل از چوب ماهون ساخته شده و چشم انداز همه اتاق ها به اطراف هتل می باشد. در طبقات بالایی این کاخ یا هتل چشم اندازی بسیار زیبا از  کوه های آلپ ایتالیا دیده می شود و اقامت در این هتل لذتبخش تر خواهد شد. نماهای داخلی این هتل سراسر یادآورد زمان های گذشته و تاریخ این کشور می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

  • ۹۶/۰۴/۲۷
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی