saheleaftab

  • ۰
  • ۰

نگاهی به برترین جزایر اسپانیا

اسپانیا همواره پر طرفدارترین کشور اروپایی در سال های اخیر بوده و سالیانه میلیون ها گردشگر وارد این کشور شده و از جاذبه های تاریخی و تفریحی این کشور بازدید می کنند . ولی شکی نیست که خیلی از این گردشگران اسپانیا را به دلیل جزایر زیبا و منحصر به فردش بازدید کرده و همواره به دنبال بازدید از بهترین سواحل این کشور می باشند . در این مقاله در تلاش هستیم تا با پر طرفدارترین جزایر کشور اسپانیا آشنا شویم :

1-جزایر بالئاری- مایورکا

در غرب دریای زیبای مدیترانه  مجمع الجزایر بالئاری واقع شده است که بسیار شهره هستند و مایورکا بزرگترین جزیره این مجمع الجزایر شناخته می شود . شهرت این جزیره به خاطر ریزورت ها ، کوه های سنگی آهکی و وجود غار های فوق العاده زیبا می باشد . ضمن اینکه این جزیره دارای بافت تاریخی هم می باشد  و سازه های زیادی در این جزیره وجود دارد که بافت شهر را حفظ می کنند و به سبک رومی و موریش هستند . پالما در مرکز این جزیره قرار دارد و در این شهر یک کاخ سلطنتی به نام آلموداینا و یک کلیسا متعلق به قرن 13 هم  وجود دارد که بر جاذبه های این جزیره افزوده است .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی