saheleaftab

  • ۰
  • ۰

هر آنچه که باید در مورد یونان بدانید

یونان یکی از مقاصد مشهور و پر طرفدار اروپا محسوب می شود که به دلیل داشتن سواحل منحصر به فرد و زیبا و ساختمان هایی با معماری زیبا و همه پسند و همچنین به دلایلی همچون غذاهای خوشمزه و پیشینه های فلسفی و هنری زبانزد بسیاری از علاقمندان به سفر های اروپایی می باشد . از دیگر مزایای سفر به یونان هزینه کمتر مسافرت به این کشور نسبت به سایر کشور های اروپایی می باشد آتن پایتخت این کشور و یکی از بزرگترین شهر های یونان می باشدکه از نظر بسیاری از گردشگران از نظر زیبایی و روح نوازی با پایتخت های مشهور اروپا برابری دارد  ولی جزایر یونان از نوع بی بدلیل و لوکس اروپا محسوب می شوند که نمونه این جزایر را در سایر کشور های اروپایی نمی توانید پیدا کنید .

برای اقامت هر شب در کشور یونان بین 40 تا 200 یورو باید هزینه پرداخت نمایید که این تفاوت قیمت بسته به نوع محل اقامت و همچنین شهر محل اقامت متفاوت می باشد. مثلا در خود آتن هزینه های اقامت معمولا از هزینه اقامت در جزایر لوکس به مراتب کمتر می باشد . هتل های اقامتی بستگی به درجه کیفی  در شب های خلوت سال هزینه  ای برابر با 40 یورو (هتل 3 ستاره) 80 تا 150 یورو هتل 4 ستاره  برای هر شب دارند  و اتاق های دو تخته( هتل 3 ستاره) را معمولا با هزینه 40 یورو هم می تواند کرایه کرد . اما در هر صورت پیشنهاد می شود پس از تصمیم گیری برای مسافرت به این کشور ابتدا هتل و یا محل اقامت خود را تعیین و رزرو نمایید تا خدای نکرده مجبور به کرایه هر اتقا با بیش از قیمت واقعی ان نشوید .

برای مطالعه ادامه مطلب سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

  • ۹۶/۰۸/۳۰
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی