saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت پرتغال:

شهر های دیدنی پرتغال

کاشکایش (Cascais)

کاشکایش در ابتدا تنها منطقه ای بود که ماهیگیران را مجذوب خود می کرد و از آن به عنوان دهکده ماهیگیری یاد می شد ولی خیلی زود مرود توجه سایر مردم هم قرار گرفت . سواحل این دهکده  برای داشتن یک گردش ساحلی بی نظیر بودند و همین باعث بوجود آمدن منطقه گردشگری ساحلی کم نظیر کاشکایش شد . سواحل باشکوه و آب های ذلال و شفاف ، هیجان و شادابی و شور شبانه ، انواع ورزش های آبی و گردش در دل طبیعت این دهکده به شهرت این دهکده را بالا و بالاتر برد . این دهکده خواستگاه گردشگران داخلی و خارجی پرتغال فقط نیست و بهتر است بدانید اکثر هنرمندان و ورزشکاران معروف و همچنین نویسندگان شهره هم این دهکده را برای تفریح انتخاب می کنند به تازگی اسکه ای جالب و دیدنی در این دهکده ساخته شده که بر دیدنی های این دهکده افزوده است .

پریا دا مارینا (Praia da Marinha)

این منطقه هم جوار شده با منطقه دیدنی و توریستی الگارو که همین موضوع باعث شده است توجه کمتری به این منطقه بشود . اما جالب است بدانید پرتغال با این همه ساحل زیبا یکی از غنی ترین و زیباترین سواحلش را در این منطقه دارد .این ساحل جز 100 ساحل برتر دنیا است . آب های این ساحل بسیار ذلای و شفاف است و صخره های دیدنی زیادی با حالت های فوق العاده جالب  در این منطقه وجود دارند که بر جذابیت آن می افزایند.

ماروائو (Marvao)

یکی از قدیمی ترین دهکده های کشور پرتغال در منطقه النتجو این کشور به نام ماروائو می باشد. هنوز آثار قرن سیزدهمی در این دهکده دیده می شود که نشان از قدمت این دهکده دارد . خیابان های این دهکده بسیار زیبا طراحی شده اند  و مناظر بسیار دیدنی در این دهکده وجود دارد که جان می دهد برای گرفتن عکس های یادگاری و خاطره انگیز .

سالما (Salema)

ساحل آرام و سر به زیر و متین سالما که در فاصله 3 ساعتی لیسبون قرار دارد را از دست ندهید . این منطقه را توریست های کمتری می شناسند و معمولا خلوت و دست نخورده است . خانه های این منطقه سفید و زیبا هستند . دهکده سالما به عنوان دهکده ماهیگیری شناخته می شود ولی مناظر دیدنی و فوق العاده و سواحل آرام و جذابی را در خود دارد . از کمی بالاتر که نگاه کنید مناظر این منطقه با شما سخن می گویند و آرامشی را تجربه خواهید کرد که وصفش نگفتنی است ...

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

  • ۹۶/۰۸/۱۰
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی