saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت پرتغال:

شهر های دیدنی پرتغال

دره دورو (douro Valley)

رودخانه دورو دو کشور پرتغال و اسپانیا را در می نوردد. این رودخانه که به دلیل ساخت 8 سد در مناطق مختلف آن اکنون کمی آرام شده از مناطق دیدنی هر دو کشور به شمار می رود . زمین های کشاورزی باغ های بسیار زیادی در اطراف این رودخانه دیده می شوند و از جذابیت های آن وجود دره ها و تپه هایی در اطراف این رودخانه می باشد . اطراف این رودخانه واقعا زیباست و با آنچه که از برخی رودخانه ها سراغ داریم کاملا متفاوت است.

 این رودخانه همانند یک جاده از بین کوه ها  عبور می کند و مناظر فوق العاده دیدنی را بوجود می آورد . بر روی این رودخانه با کرایه کردن قایق و گذر از بین کوه ها و باغ ها ی اطراف حسابی لذت خواهید برد  . مناطق دست نخورده اطراف با دره دورو تکمیل می شود . دره دورو در واقع دره ای است پر نعمت برای مردم این منطقه . در این دره چندین هزار درخت انگور هر ساله با بهره فراوان عرض اندام می کنند .انگور این منطقه بیشتر برای کارخانه مشهور پورت ارسال می شود .  تاکستان های روی تپه ها دارای نام های مشهور و جالبی هستند .

اوبیدوس (Obidos)

در استان استرمادورا دهکده ای وجود دارد که به دلیل استحکام فراوان به خاطر دژ ها و قلعه های زیاد شهرت دارد . حتما دلیلی باید باشد که این دهکده اینقدر مورد نظر ملکه های پرتغالی بوده است . دهکده ای خیره کننده  و زیبا که حتما شما هم با یک بار دیدن آن عاشقش خواهید شد .

اوورا (Evora)

اوورا دهکده ای در شهر اوورا پرتغال و ثبت شده در آثار جهانی یونسکو می باشد و برای طی مسافتی 5 مایلی به صورت پیاده و لذت بردن از مناظر بکر اطراف بسیار عالی است .  در این دهکده آثار فراوان دیگری هم وجود دارد مانند کاپلا دا اوسوس که سردابه ای شوم بوده است .

همه شهر ها و دهکده های پرتغال در نوع خود دیدنی و جذاب هستند. با سیاحتگران ساحل آفتاب به عنوان مجری اصلی سفر های توریستی و اقامتی پرتغال برای مسافرت با این کشور همراه باشید .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

  • ۹۶/۰۸/۰۹
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی