saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت پرتغال:


دولت پرتغال به دنبال برگزاری همایشی در شیراز  و مشهد به منظور معرفی منطقه گردشگری کشکایش به عنوان محلی فوق العاده برای سرمایه گذاری و گردشگری سلامت ایرانیان می باشد .

به گزارش خبرگزاری مهر / کشکایش  یک دهکده کوچک گردشگری  و از زیر مجموعه های شهر لیسبون پایتخت پرتغال می باشد که به دلیل بهره مندی از آب و هوای  مناسب  ، طبیعت بکر  و سواحل گردشگری  بی نظیر ظرفیت های بالایی برای گردشگری و تفریح دارد . این منطقه بخصوص مناسب افرادی است که به دنبال گردشگری سلامت در مناطق تفریحی می باشند .

عبور رودخانه تاگوس از این منطقه که از اسپانیا سرچشمه می گیرد  جذابیت این منطقه را افزون کرده است . این دهکده بسیار تمیز و پاکیزه می باشد و همین عامل دلیل دیگری است برای مورد توجه قرار گرفتن بیشتر این منطقه . این منطقه مورد توجه مردم پرتغال  و سایر کشور های دیگر جهان بخصوص برزیل ، فرانسه و … شده است .

وجود خانه های رنگارنگ در کنار هتل ها ، هاستل ها و منازل مسکونی  با تزئینات جالب در سواحل این منطقه  و با دریایی به رنگ آبی روشن  با سواحل ماسه ای سفید و طبعتی سبز  و با وجود سایر دیدنی هایی  همچون موزه های این منطقه همه آماده پذیرایی از شما در یک تعطیلات بی نظیر می باشند .

کشکایش همه موارد مورد نظر یک گردشگر را در دل خود جای داده است . در این منطقه کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری زیادی هم در نظر گرفته شده است . در این کیوسک ها می توانید هر سئوالی دارید بپرسید و نقشه منطقه و کشور پرتغال را هم دریافت نمایید.

این کیوسک ها حتی بروشور هایی حاوی اطلاعات  و تورهای گردشگری به مسافران می دهند . برای رسیدن به این منطقه معمولا از لیسبون  و از طریق قطار باید اقدام کرد که حدودا نیم ساعت تا لیسبون فاصله دارد  و در منطقه نزدیکی به لیسبون قرار دارد .

خود مردم پرتغال که در لیسبون زندگی و یا کار می کنند آخر هفته های خود را به  کشکایش برای تفریح می روند . البته هدف تشکیل این منطقه هم همین بوده. ری دی کارلوس یکی از پادشاهان پرتغال بوده که این منطقه را برای تفریح خود و خانواده احداث کرده است  و در حال حاضر هم مجسمه او در مرکز این منطقه وجود دارد .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

  • ۹۶/۰۸/۰۶
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی