saheleaftab

  • ۰
  • ۰

هزینه های تحصیلی در ایتالیا

همانگونه که می دانید هزینه های تحصیلی را با هزینه های زندگی نمی توان یکسان دید . هزینه های زندگی هر فرد در هر کشوری بسته به نوع زندگی او هم دارد . اما هزینه های تحصیلی در ایتالیا نسبت به برخی از کشور های اروپایی هزینه هایی به مراتب پایین تری هستند زیرا دولت ایتالیا برای تحصیل و آموزش در این کشور به دانشگاه ها یارانه پرداخت می کند .

در ایتایلا تفاوتی بین دانشجوی داخلی و خارجی در پرداخت هزینه ها وجود ندارد و همه بطور یکسان دیده می شوند . ضمن اینکه افرادی که خانواده هایی با سطح درآمد پایین تری دارند از تسهیلات این دانشگاه ها می توانند استفاده نمایند و حتی برخی از دانشگاه ها هزینه کمتری از این دانشجو ها دریافت می کنند .

اما به طور کلی هزینه تحصیل برای دانشجویان در ایتالیا در هر شهری متفاوت است . با توجه به رشته تحصیلی باید هزینه ای در حدود 600 تا 5000 یورو سالیانه برای تحصیلاتان کنار بگذارید .البته هزینه های بالای تنها برای رشته های خاص مانند MBA می باشد و اغلب رشته ها در سال کمتر از 2000 یورو نیاز دارند . ضمنا در دانشگاه های این کشور تیمی تخصصی وجود دارند که می توانید با ارائه درخواست به این تیم از تخفیفات دانشگاه تا 500 یورو در سال برخوردار شوید .

خوشبختانه این امکان برای کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب مهیا است که با ارتباطاتی که دارند هزینه تحصیلی در برخی از دانشگاه ها را حتی تا نصف قیمت کاهش دهند . همچنین امکان استفاده از تسهیلات مختلف این دانشگاه ها نیز برای دانشجویان مهیا می باشد و با ارائه درخواست به دانشگاه و بسته به نوع دانشگاه می توانید کمک هزینه تحصیلی بین 2500 تا 5000 یورو در سال دریافت نمایید . حتی اگر واجد شرایط باشید می توانید قبل از ارائه درخواست پذیرش اقدام به درخواست بورسیه این دانشگاه ها را کرده و در صورتیکه برخی از شرایط را داشته باشید شانس زیادی برای دریافت بورسیه در این کشور خواهید داشت .

اگر به هزینه های تحصیلی هزینه های خورد و خوراک هم اضافه شود باید 150 تا 200 رورو و برای مسکن در حدود 250 تا 500 یورو و برای رفت و آمد بین 30 تا 45 یورو در نظر بگیرید .

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۷/۱۳
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی