saheleaftab

  • ۱
  • ۰

اسپانیا دومین کشور بزرگ توریستی دنیا

جاذبه های گردشگری مادرید

مادرید از مهمترین شهر های اسپانیا و پایتخت این کشور محسوب می شود . این شهر نقاط گردشگری زیادی دارد که از آن جمله می توان به وارد زیر اشاره نمود :

میدان مرکزی مادرید یا میدان( Plaza Mayor ) :

این میدان که محل برگزاری جشن ها و فستیوال های مهم کشور اسپانیا است  توسط فلیپ سود در سال 1619 ساخته شد و امروزه هم مجسمه او در میان این میدان دیده می شود

میدان دل سول پورا به معنای دروازه خورشید (del sol Puerta ) :

در این میدان دو مجسمه مشهور وجود دارند . اولی مربوط به چارلز سوم و دیگری مربوط به خرسی است در کنار درختی به نام  مادرونو (Madrono tree ) . این مجسمه ها سمبل های خانوادگی و اشرافی کشور اسپانیا شناخته می شوند . مجسمه خرس و درخت  بسیار سنگین می باشند و به زبان اسپانیایی درخت توت فرنگی به آن گفته می شود . دلیل آن این است که میوه ای کاملا مشابه به توت فرنگی دارد .

میدان پلازا دی سیبلس (Plaza de Cibeles ) :

این میدان به عنوان سمبل شهر مادرید شناخته می شود . چشمه ای در میان این میدان وجود دارد که پاتوق طرفداران تیم فوتبال رئال مادرید است . این میدان در قرن 17 میلادی ساخته شده  است .

میدان پورتا الکالا (Puerta Alcala ) :

این میدان زیبا  ورودی شهر کوچک الکالا است که در قرن 17 به فرمان  کالوس سوم ساخته  شد .

کلیسای آلمودنا (Almudena ) :

این کلیسا یک کلیسای کاتالوگی با چشم اندازی بسیار زیبا است  که به سبک گوتیک و در نزدیکی رویال پلاس ساخته شده است .

ساختمان رویال پلاس (Royal Palace ) :

اقامتگاه پادشاه کشور اسپانیا است . این کاخ بسیار با شکوه و وسیع است . 135000 متر مربع  وسعت دارد که 2800 اتاق در آن قرار دارد .

موزه پارادا (prada ) :

این موزه قدمتی بسیار طولانی دارد و از مهم ترین نقاط گردشگری اسپانیا است . در این موزه حدود 7000 تابلوی نقاشی و حدود 700 مجسمه تاریخی وجود دارند که جملگی از شاهکارهای هنرمندان بزرگ دنیا مانند رامبراند ، بوتیچلی ، فرانسیسکو گویا و … می باشد .

از دیگر نقاط دیدنی و گردشگری شهر مادرید می توان به پالاسیو رئال یا کاخ سلطنتی، پارک رتیرو، موزه باستان شناسی، و سه موزه هنری معروف: موزه دل پرادو، موزه ملی مرکز هنری رئینا سوفیا و موزه تایسن- بورنمیسا و … اشاره نمود .

 

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

 

 

  • ۹۶/۰۷/۰۶
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی