saheleaftab

  • ۱
  • ۰

شرایط تحصیل در اسپانیا

دوره های تحصیلی و مدارک مرتبط با آنها

پس از طی یک دوره 2 تا 3 ساله در مراکز آموزش عالی و دانشگاه های کشور اسپانیا به فارق التحصیلان مدرک Estudios de Primer Ciclo Arquitecto Tecnico, Diplomatura, Ingenierias Tecnicas اعطا خواهد شد .

با دریافت مدرک بالا دانشجو در یک دوره 2 ساله دیگر می تواند ادامه تحصیل داده و دروس قبلی را بصورت تخصصی بگذراند و جزئیات تخصصی تری را در خصوص رشته تحصیلی قبلی دریافت نماید . با پایان این دوره به دانشجو مدرک Arquitecto , Licenciado یا Ingeniero اعطا خواهد شد .

اما مدرک دکترا یا Tercer Ciclo به دانشجویایی اعطا خواهد شد که با پیش نیاز دوره قبلی دوره دکترا را آغاز کرده و در دو دوره و مجموعا 5 سال بتوانند دروس ارائه شده را بگذرانند. دو دوره یاد شده شامل یک دوره 2 ساله برای گذراندن دروس تخصصی  و یک دوره 3 ساله برای گذراندن دروس پژوهشی و پایان نامه و نهایتا دفاع از آن می باشد . البته ابتدا باید دوره دو ساله تکمیل شود و چنانچه اساتید با صلاحیت دانشگاه توانایی دانشجو را بسنجند و تایید نمایند دانشجو می تواند دورس دوره سه ساله را بگذراند . پایان نامه مورد ارائه نیز باید توسط اساتید مربوطه تایید شود تا رسما فعالیت پژوهشی دانشجو آغاز شود .

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۷/۰۲
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی