saheleaftab

  • ۰
  • ۰

شرایط تحصیل و پذیرش در دانشگاه های ایتالیا

ایتالیا از جمله کشور هایی است که سطوح علمی و دانشگاهی بسیار بالایی داشته و مدارک علمی دانشگاه های این کشور همیشه مورد تایید و معتبر برای همه نهاد ها و سازمان های جهانی و بین المللی بوده است. هر چند پذیرش در دانشگاه های ایتالیا به نسبت سایر کشور های اروپایی دارای پیچیدگی های بیشتر و طی مراحل بیشتری می باشد و پذیرش مستقیم دانشجو توسط دانشگاه های این کشور با ارسال تقاضانامه معمولا سخت تر است ولیکن هر کس در دانشگاه های ایتالیا تحصیل کرده باشد بخوبی متوجه این مشکلات و سختی ها برای پذیرش دانشجو می شود .

هر چند در همه سطوح می توانید در این کشور پذیرش دریافت نموده و به تحصیل مشغول شوید ولی بیشترین درخواست برای تحصیا در دانشگاه های مطرح ایتالیا در سطوح کارسناسی ارشد و دکتری می باشد . برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور باید در زمان های فراخوان داشنگاه های ایتالیا اقدام به صدور درخواست خود بکنید که امر بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی شما ممکن است در سال یک یا نهایتا دو بار اتفاق بیافتد .

ترم اول تحصیلی در ایتالیا از اوایل سپتامبر  یعنی حدود شهریور ما می باشد و باید برای ثبت نام برای این ترم حداگثر تا اواسط خرداد اقدام شود و ترم دوم هم در ماه مارس یا اسفند ماه آغاز می شود و برای ثبت نام نهایتا باید تا اواخر آذر اقدام شده باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۳۰
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی