saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اخذ ویزا و اقامت در یونان

برای ورود به هر کشور دیگری باید ویزای آن کشور دریافت شود مگر در صورت توافقی که بین دولت ها وجود داشته باشد و ورود به برخی از کشور ها توسط برخی از افراد کشور های دیگر نیازمند دریافت ویزا نباشد. همانند کشور های عضو اتحادیه اروپا که طبق توافقنامه ای موسوم به توافقنامه شنگن شهروندان این اتحادیه نیازی به دریافت ویزا برای ورود به خاک و بازدید و گردش و حتی کار در کشور های دیگر این اتحادیه را ندارند.

در سایر کشور های دیگر نیز توافقاتی برای ورود به خاک برخی از کشور ها وجود دارد که برای ورود به خاک آن کشور نیازی به دریافت ویزا نمی باشد . اما ایرانیانی که قصد دارند به کشور های اروپایی سفر کنند قبلا باید ویزا تهیه کرده باشند و با طی مراحلی و دریافت این ویزا که در واقع اجازه نامه ورود به خاک هر یک از کشور های اروپایی می باشد وارد خاک آن کشور شده و به هدف خود برای ورود به خاک آن کشور برسند.

اما ورود به خاک هر کشور همانگونه که اشاره شد با هدفی همراه است. خیلی از افراد به دنبال گردش و مسافرتی چند روزه و داخل خاک یک کشور یا چند کشور هستند و برخی برای کار و تجارت و یا تعویض پرواز و یا حتی تحصیل وارد خاک هر یک از کشور ها می شوند و طبیعی است بنا بر اهداف متفاوت متقاضیان ویزاهای مختلفی هم نیازمند باشد.

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

  • ۹۶/۰۶/۲۹
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی