saheleaftab

  • ۰
  • ۰

با پیزا برج کج دنیا بیشتر آشنا شویم

همه ما پیزا را با برج کج معروفش به خوبی می شناسیم . پیزا شهری در ایالت توسکانا در کشور ایتالیا است و به جز برج کج مشهورش جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی را در دل خود جای داده است . در این مقاله بر آن شدیم تا با جاذبه های گردشگری شهر پیزا ایتالیا بیشتر آشنا شویم و برای مسافرت به این شهر چمدان های خود را ببندیم .

پیزا در مجاورت رودخانه آرنو در نزدیکی لیگوریان است. این شهر به قدری تاریخی است و آثار متعدد تاریخی و گردشگری در دل خود جای داده که یونسکو علاقه زیادی به این شهر داشته و بسیاری از آثار مربوط به این شهر را در لیست خود جای داده است. بالغ بر 20 کلیسای تاریخی با معماری های متفاوت تنها بخشی از این آثار هستند که در کنار آنها می توان به انواع قصر ها و پل ها و ساختمان های نمونه تاریخی اشاره کرد . این شهر بیشتر از 500 سال قبل از میلاد مسیح وجود داشته و زندگی در آن در جریان بوده است هر  چند برخی حتی این پیشینه را به 1300 سال قبل از میلاد مسیح و زمان پادشاهی پیسی هم ارتباط می دهند .

پیزا در جنوب کشور ایتالیا  واقع شده و آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارد و در اغلب ایام سال این آب و هوا در آن حاکم است و جایی عالی برای داشتن یک تعطیلات منحصر به فرد می باشد. مردم شهر پیزا بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و برای مهمانان خود احترام زیادی قائل هستند. این شهر در حدود 88 هزار نفر جمعیت ساکن دارد .

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

travel.sahelaftab.com

02188656892

 

 

  • ۹۶/۰۶/۲۵
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی