saheleaftab

  • ۰
  • ۰


با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم

. تورین در ایتالیایی به معنای گاو نر کوچک می باشد .حال با ما همراه باشید تا کمی این شهر را بگردیم .

 

مول آنتونلیانا

نماد اصلی شهر تورین ساختمان جالب و دیدنی مول آنتونلیانا ( mole Antonelliana) می بادش . نام این بنا وام دار معمار اصلی این سازه به نام الکساندر آنتونلی است . این ساختمان ساخته سال 1889 می باشد و درون آن اکنون به موزه ای برای سینمای ملی این شهر تبدیل شده و به عقیده بسیاری بلندترین موزه جهان می باشد .

 

کلیسای جامع سن جیوانی باتیستا

اگر از شاهکارهای معماری رنسانس در شهر تورین می خواهید بازدید کنید بی شک کلیسای جامع سن جیوانی باتیستا که به عنوان اولین سازه با این نوع معماری هم می باشد بهترین است . کلیسایی که در سال های 1492 تا 1498 ساخته شده و بزرگترین جاذبه آن پوشش مقدس سانتا سیندون است که علاقمندان زیادی را به خود جذب می کند . این پوشش به شدت محافظت می شود و در یک محفظه دور از دید انظار عمومی و در عایقی ضد گلوله و با محافظت زیاد نگهداری می شود .عقیده ای که در خصوص این پوشش است اهمیت این پوشش را به شدت بالا برده و آن این است که هنگام به صلیب کشیدن حضرت مسیح این پوشش در تن حضرت مسیح بوده البته این موضوع توسط برخی محققین رد می شود و اثبات نشده است .

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۲۱
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی