saheleaftab

  • ۰
  • ۰

دیدنی های هاوانا

کوبا کشوری فوق العاده زیبا با جاذبه های طبیعی و سواحل بی مانندی است که گشت و گزار در این کشور را همیشه فوق العاده می کند . بسیاری از آمریکایی ها و علاقمندان به سواحل زیبا و بکر حتی در اروپا برای داشتن یک تعطیلات در آب و هوا و مناطق عالی کشور کوبا را انتخاب می کنند . این کشور دارای زیستگاه های طبیعی و دست نخوره بسیار زیبایی می باشد که با تلفیق با ساختمان ها و آثار تاریخی بر جای مانده از سال ها مستعمره بودن این کشور به عنوان یک کشور دارای نعمت های گردشگری بی شماری می توان از آن یاد کرد و هر ساله هزاران نفر برای تماشای این سرزمین شگفت انگیز وارد این کشور می شوند .

اگر فیلم دزدان دریایی کارائیب را دیده باشید با پیچیدگی ها و رمز و رموز جزیره زیبای کارائیب تا حدودی آشنا شده اید . جزیره ای که دارای  گذشته ای درهم و مرموز و با فرهنگی کهن ترکیب شده و نماهای طبیعی بی نظیری دارد . این جزیره در نزدیکی هاوانا پایتخت کشور کوبا قرار دارد .
برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۱۶
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی