saheleaftab

  • ۰
  • ۰

رینگ خونین رومی ها

فیلم گلادیاتور و نمونه های زیادی از این فیلم را اگر دیده باشید حتما میدان های بزرگ ساخته شده برای مبارزه بین گلادیاتور ها و یا برده های به اسارت گرفته شده در این میدان ها را دیده اید . وجود این رینگ ها همانند آمفی تئاتر این روز ها برای پادشاهان و سرگرمی آنها و خانواده هایشان از اهمیت زیادی برخوردار بود هر چند جنایت ها و خون بی گناهان زیادی در این زمین ها ریخته می شد.

 یکی از با عظمت ترین و با شکوه ترین این آمفی تئاتر های باستانی کولوسئوم می باشد که ساختاری بیضی شکل دارد و در روم ایتالیا به عنوان پایتخت ایتالیا در زمان باستان تا کنون واقع شده است . این آمفی تئاتر در نوع خود بزرگترین و عظیم ترین سازه ایتالیایی ها می باشد . بیش از 50 هزار صندلی در این رینگ تعبیه شده بوده است و 80 ورودی دارد .

کلوسئوم به معنی جایگاه بزرگ می باشد و نام دیگر ان آمفی تئاتر فلاویوسی می باشد.

این آمفی تئاتر  در بین تپه های اسکوئیلین و به عنوان اولین و بزرگترین  آمفی تئاتر و رینگ رومی ها ساخته شد . سازه ای که تا به امروز بدترین و شدید ترین جنایت ها مانند کشتار بردگان و مسیحیان زیادی را شاهد بوده است . همانگونه که ذکر شده نبرد های خونین و تا پای جان از تفریحات بزرگان و شاهان و شاهزادگان رومی بود.هر ساله تعداد میلیون ها نفر تنها به شوق دیدار این بنای عظیم و حیرت انگیز وارد روم پایتخت ایتالیا شده و این بنا را از نزدیک مشاهده کرده و با یکی از خوفناک ترین سازه ها و بناهای دنیا از نزدیک آشنا شده و عکس ها و فیلم های زیادی به عنوان یادگار می گیرند .

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی