saheleaftab

  • ۰
  • ۰

خرید ملک در ایتالیا

اما باید در نظر داشت که خرید ملک در کشور ایتالیا نه تنها اقامت شما را تضمین می کند که باعث می شود بدون نگرانی از هزینه های اجاره و رهن منازل در این کشور و بدون نگرانی بلافاصله پس از ورود به خاک این کشور در منزل خودتان اقامت داشته باشید و ضمنا از مزایای یک شهروند ایتالیایی نیز برخوردار شوید. مزایایی همچون هزینه های پزشکی و درمانی رایگان و هزینه های تحصیلی رایگان ، سفر بدون محدودیت به سایر کشور های اروپایی ، استفاده از آب و هوای ناب اروپایی ، برخورداری از امکانات و شرایط کاری مناسب در این کشور و ... که می توان گفت لذت واقعی زندگی را درک خواهید کرد .

برای خرید خانه و ملک در ایتالیا به دو صورت می توانید اقدام نمایید . اول اینکه با مهاجرت و یا مسافرت چند روزه به این کشور خانه مورد نظر خود را ببینید و بصورت نقدی وبا استفاده از وکلای کار کشته و خبره برای خرید ملک مرود نظر خود بهره ببرید که دومین مورد یعنی استفاده از وکلای کار کشته و خبره همیشه بهترین راه است. زیرا به دلیل شناخت این افراد از موقعیت های مناسب و رو به رشد مناطق مختلف ایتالیا و همچنین اشراف و آگاهی کامل در خصوص تسهیلات تعلق گرفته به انواع ملک  و در کنار آن اطمینان به صحت معامله صورت گرفته همواره این انتخاب را بهترین انتخاب می کند .

از جهتی هم برای خرید ملک و خانه در ایتالیا یا باید بصورت نقد همه پول را واریز کرده و منزل خود را تحویل بگیرید . البته افراد حقیقی و حقوقی خارجی نیز می توانند به راحتی در این کشور صاحب انواع املاک تجاری ، مسکونی و اداری شوند  و حتی از تسهیلات در نظر گرفته شده دولت این کشور هم برای خرید خود استفاده نمایند البته با این تفاوت که این افراد نمی توانند کل مبلغ ملک را قسطی پرداخت نمایند

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۰۷
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی