saheleaftab

  • ۰
  • ۰

شرایط مهاجرت به استرالیا

1-    مهاجرت تحصیلی به استرلیا

ویزا استرلیا توسط شرکت های بریتانیایی صادر می شود و دولت این کشور در حوزه ویزا وارد نمی شود .هزینه صدور ویزا استرلیا بسیار کم و در مواقعی هم رایگان انجام می شود . اما ویزای دانشجویی استرلیا قوانین و مقررات سفت و محکمی دارد  که در صورت تخطی از این مقررات به سادگی ویزا باطل خواهد شد . از جمله این شرایط و مقررات می توان به موارد زیر اشاره نمود :

·        دانش آموزان این کشور باید بصورت دوره ای حضور و غیاب شوند  و  بصورت  معتبر برای دوره انتخاب مطالعه ثبت نام نمایند .

·        دانش آموزان در این کشور حق کار ندارند . آنها باید ابتدا مطالعات خود را آغاز و سپس برای حقوق کار این هم نهایتا 20 ساعت کار در هفته اقدام نمایند .

·        دانش آموزان باید در آموزش و پرورش کشور استرلیا  برای 12 ماه اول ثبت نام انجام دهند .

·        آدرس محل سکونت دانش آموزان باید نهایتا ظرف مدت 7 روز  به ارائه دهنده های آموزش تحویل داده شود و در صورت تغییر هم باید نهایتا در همین مدت 7 روز تغییر آدرس اعلام شود .

 

2-    مهاجرت کاری به استرلیا

برای مهاجرت کاری به استرلیا  سیستمی توسط این دولت طراحی شده  که امتیاز مهاجرت به این کشور توسط وزارت مهاجرت به استرلیا و حفاظت مرز ها بررسی می شود .  محاسبه این ارزیابی در واقع نشان می دهد که شما با چه اندازه واجد صلاحیت و شرایط لازم برای سفر به استرلیا و کار در این کشور بوده و در صورت پذیرش برای کار تا چه حد مهارت و توانایی دارید . در صورتیکه موفق شوید امتیاز لازم را داشته باشید ویزای کار برای شما تضمین خواهد شد . البته این سیستم فقط برای افراد دارای تخصص و تحصیلات عالیه تعبیه نشده است و به دنبال حداقل های لازم در افراد متقاضی کار در این کشور می باشد .

البته این موضوع که هر چه توانایی بالاتر و رزومه بهتری داشته باشید و در واقع نیروی ماهر تری باشید دریافت ویزا و پذیرش ساده تری خواهید داشت را نمی توان منکر شد . ولی بهترین شرایط برای دریافت ویزای کار در کشور استرلیا مطابق شرایط لحاظ شده در ذیل می باشد :

·         در زمان ارسال درخواست بهتر است سن شما زیر 50 سال باشد

·         توانایی و تسلط لازم را به زبان انگلیسی باید داشته باشید و حداقل نمره مورد قبول در آزمون آیلتس را دریافت نموده باشید .

·         در هنگام درخواست کار به عنوان فردی متخصص و ماهر باید متناسب به توانایی و مهارت و صلاحیت خود  و شغل های مورد تسلط خود در فهرست مشاغل  درخواست خود را تکمیل نمایید .

·         بهتر است بدانید توسط دولت استرلیا از شما در خصوص شغل هایی که ادعای تسلط و تخصص آن را دارید تستی به عمل خواهد آمد و توانایی شما ارزیابی خواهد شد که این ارزیابی با توجه به شغل اعلام شده متفاوت خواهد بود و شرایط خاص خود را دارد .

·         گواهی سلامت عقلی و جسمانی شما باید توسط یک پزشک معتبر دریافت شده و ارائه گردد .  این موضوع باید برای دولت استرلیا محرز شود .حتی شما مورد ارزیابی شخصیتی هم قرار خواهید گرفت و این موضوع توسط متخصصین این حوزه در استرلیا باید تایید شود .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی