saheleaftab

  • ۰
  • ۰

آشنایی با پروونس فرانسه

در زیر به برخی از این جاذبه های گردشگری که در این منطقه قرار گرفته اند  اشاره ای خواهیم کرد :

1-Aix-en-provencr

این منطقه  یا شهر کوچک ، شهری است که بنیان گذارش رومی های باستان در 125 سال قبل از میلاد مسیح بوده اند و ویزیگوت ها ، لومبارد ها ، فرانسوی ها و برخی دیگر از پادشاهان در این منطقه قدرت نمایی کرده اند .  دیدنی های این منطقه شامل موارد زیادی همچون Fontaine des Quatre Dauphins  می باشد که مربوط به قرن 17 میلادی می باشد و یا Cours Mirabeau که محل جداسازی شهر قدیم و جدید می باشد . در این شهر بازاری سنتی وجود دارد که همه روزه در آن فعالیت وجود دارد و همه انواع خوراکی ها و ملزومات زندگی مهیا است . همچنین رستوران هایی با طبخ غذای سنتی و بومی این منطقه وجود دارند که مشهورترین انها  رستوران Deux Garçons  می باشد که شهرت زیادی دارد و بسیاری از افراد سرشناس همیشه از این مکان برای خوردن غذای مورد علاقه شان استفاده می کنند .

 

2-Roussillion

یکی از زیباترین روستاهای کل کشور فرانسه روستای روزیلیون می باشد . این روستا بر روی رسوباتی زرد رنگ قرار گرفته و جذابیت ان به این است که در این رسوبات زرد رنگ صخره های قرمز خودنمایی می کنند. خانه های این روستا قدیمی و سنتی  و با شکل و رنگ خاص طراحی شده اند . بهترین لذت در این روستا قدم زدن در کنار طبیعت بکر و پیاده روی در خیابان های جالب آن می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۰۵
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی