saheleaftab

  • ۰
  • ۰

گردش در اروپا

نامه شنگن و امضاء آن در بین بیشتر کشور های اروپا به حال و هوای توریستی و گردشگری در اروپا جان دیگری داد به شکلی که توجه به این موضوع که نیازی به تهیه روادید اضافی و دریافت اجازه نامه برای سفر به دیگر کشور های اروپایی نیازمند طی مراحل سخت و مجددی نمی باشد باعث شد که سیل جمعیت تنوع طلب گردشگر راهی این قاره کهن شود .

هر یک از کشور های اروپایی در نوع خود دارای جاذبه های گردشگری فراوان و دیدنی های بی نظیری هستند و نمی توان به راحتی از بین این همه جاذبه یک تا چند عنوان را به عنوان بهترین مکان ها برای گردشگران نام برد بخصوص اینکه سلایق و علایق در بین همه یکسان نیست و هر فرد با نگاه خود و اندیشه خود بهترین ها را گزینش می کند .

در ادامه این بحث شهر هایی که از نظر گردشگران بیشترین طرفدار را دارند با هم مرور می کنیم :

-         آکروپلیس یونان

آکروپلیس یکی از زیباترین آثار بر جای مانده تاریخی در شهر آتن کشور یونان می باشد . البته در یونان آکروپلیس دیگری  هم وجود دارد ولی ابهت و عظمت این سازه به قدری است که این نام اختصارا وقتی برده می شود همه به یاد آکروپلیس مورد نظر ما خواهند افتاد  . این بنا 5 قرن قبل از میلاد مسیح ساخته شده  در میزاث جهانی یونسکو هم ثبت شده و به عنوان یکی از بهترین بناهای کلاسیک از نوع معماری در جهان و اروپا محسوب می شود . در مرکز این سازه بنایی متعلق به معبد پارتنون وجود دارد  که در معنی یونانی یعنی محل اقامت باکره ها و به احترام آتنا خدای نگهبان شهر ساخته شده است و از احترام زیادی برخوردار می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۶/۰۲
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی