saheleaftab

  • ۰
  • ۰

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک در مادرید

مادرید:

مادرید به عنوان پایتخت اسپانیا دارای یکی از مرتبط ترین شبکه های مترو در کل قاره اروپا می باشد. شما در مادرید با استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی می توانید جای جای این شهر را به آسانی بازدید نمایید.

 یکی از اصول فرهنگی ساکنین مادرید شب زنده داریست و تا پاسی از شب در خیابانهای این شهر به گشت و گذار می پردازند. خیابان های مادرید بسیار خاطره انگیز هستند و سرتاسر این شهر را ساختمانهای با عظمت و تاریخی با معماری خاص فرا گرفته است.

این شهر مرکز فرهنگی ، هنری و سیاسی اسپانیاست و دارای کلیساها و موزه های معروفی که از شهرت جهانی برخوردارند  می باشد. ارتفاع مادرید از سطح دریا 581 متر می باشد و به این جهت می توان گفت که مرتفع ترین پایتخت اروپا می باشد.

در سطح شهر علاوه بر رستوران های بی نظیر با ارائه غذاهای سنتی اسپانیایی مانند Tapas و  بین المللی ، رستوران های ترک ، عرب و ایرانی که غذاهای حلال دارند یافت می شود.آب لوله کشی در این شهر قابل نوشیدن است و عموم مردم از همین آب استفاده می کنند .

برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

 

  • ۹۶/۰۵/۲۸
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی