saheleaftab

  • ۰
  • ۰

سرمایه گذاری و مهاجرت به مجارستان

سرمایه گذاری در کشور مجارستان به نسبت خیلی از کشور ها ریسک کمتری دارد و تضمین بالاتری برای شما خواهد داشت . این سرمایه  گذاری نیاز به سرمایه و مبالغ بالایی ندارد . با خرید اوراق قرضه دولتی به ارزش 300 هزار یورو  به راحتی می توانید در این کشور اقامت دریافت نمایید. البته این همه ماجرا نیست و حدود 60 هزار یورو هم هزینه های رسیدگی و صدور ویزا می باشد که باید به این مبلغ اضافه نمایید و تا حدود زیادی اطمینان داشته باشید که پذیرش شما به عنوان مهاجر به این کشور اتفاق افتاده است.

وقتی این اطمینان می تواند 100 درصدی شود که شما برای انجام فرآیند سرمایه گذاری خود یعنی خرید اوراق قرضه مجارستان و انجام امور مربوط به صدور ویزا و مهاجرت حتما از مشاورین و متخصصین صاحب صلاحیت استفاده کرده باشید تا با اطمینان از اینکه سرمایه شما صرف امور مورد نظر بصورت قانونی می شود اقامت خود به کشور مجارستان را حتمی کنند .

مطابق با قوانین و مقررات حاکم در کشور مجارستان خرید اوراق قرضه و نحوه خرید و سرمایه گذاری در این کشور  تنها توسط نمایندگی های مورد تایید دولت مجارستان صورت خواهد گرفت . این نمایندگی ها مبالغ دریافتی را به شکل اوراق قرضه در دولت این کشور هزینه و سرمایه گذاری می کنند .این فرآیند طبق یک قرار داد بین المللی معتبر و کتبی با یک شرکت معتبر انجام خواهد شد و برای این منظور باید این شرکت در حیطه جغرافیایی و محل سکونت متقاضی دارای شعبه و نمایندگی معتبر باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی