saheleaftab

  • ۰
  • ۰

دیدنی های شهر نیس فرانسه

هر چند شهر های دیدنی و تماشایی در فرانسه کم نیستند و همه در نوع خود زیبایی های منحصر به فردی دارند ولی اگر به دنبال جایی دنج و آرام و به دور از هیاهو های مرسوم شهری می گردید شهر نیس فرانسه شما را در این تجربه کمک خواهد کرد . شهر نیس از شهر های بسیار دیدنی و منحصر به فرد کشور فرانسه و در نوع خود خیلی شیک و بی نظیر است .مردم نیس حتی به سبک و روش خود تجارت می کنند . اگر به سال 2015 توجه کنید متوجه افت شدید ارزش پول گردشگران در این شهر خواهید شد و قیمت ها در این شهر سر به فلک می کشید ولی خیلی زود این موضوع مرتفع گردید و در حال حاضر قیمت های معقولی در این شهر برقرار شده است .

در شهر نیس چهارده موزه فوق العاده وجود دارد که البته برای ورود باید 10 یورو پرداخت نمایید که نسبتا قیمت زیادی است ولی اگر 20 یورو پرداخت نمایید می توانید در همه روز های هفته به این موزه ها بدون پرداخت دیگری وارد شوید . علاقمندان به بازدید از موزه ها بهتر است به پرداخت 20 یورو و تماشای همه موزه ها فکر کنند .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

  • ۹۶/۰۴/۱۱
  • saheleaftab1 saheleaftab1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی